Technologické pokroky firmy posúvali celé odvetvie
Community sa vždy orientovala v prvom rade na inovácie. Chceli priniesť na trh najvýkonnejší a najhlasnejší reproduktor aký sa kedy predával. Začali navrhovať prototypy a výsledkom boli reproduktory M4 so 4" kompresným meničom a ultraľahkou membránou, ktorá mala rovnakú hmotnosť ako papier alebo bola viac ako milionkrát pevnejšia. S touto technológiou boli schopní dosiahnuť dramaticky vyššie úrovne hlasitosti s menším skreslením. Tento výkonný reproduktor bol uvedený na trh v roku 1980 a ohúril celý audio priemysel. S uvedením reproduktorov M4 sa posunulo aj zameranie firmy, nakoľko teraz mali produkt vhodný nielen na ozvučenie rockových koncertov ale aj štadiónov. Reproduktory M4 si našli svoje miesto v štadiónoch ako Joe Robbie Stadium (teraz známy ako Hard Rock Stadium) - domovom Miami Dolphins alebo napríklad aj Busch Stadium v St. Louis.
80-te roky plné zmien
Postupná transformácia audio priemyslu nastávala v 80 rokoch, kde sa prechádzalo od separovaných k integrovaným systémom. Community v roku 1981 predstavila RS440, vôbec prvý trojpásmový reproduktor s vyrovnaným signálom. Táto sústava pokrývala frekvenčné rozsahy bassov 20 - 200 Hz, stredov 200 - 2000 Hz a výšok 2 - 20 kHz. Oproti konkurencii, ktora vyrábala dvojpásmové systémy s veľkou medzerou v stredovom pásme mali reproduktory RS440 výrazne navrch. Aj preto sa tieto reproduktory stali veľmi obľúbenými pre ozvučenie priestorov, kde bolo hovorené slovo (stredné frekvenčné pásmo) dôležité a to najmä v divadlách, konferenčných sálach a telocvičniach. Za necelé 2 roky séria reproduktorov RS tvorila až 67% z celkového predaja spoločnosti.
90-te digitálne roky
Technológie ako digitálne audio, signálový procesing ruka v ruke s príchodom osobného počítača zmenili nielen audio priemysel ale celý technologický sektor. Profesionálne audio zariadenia boli dostupnejšie pre širšiu masu ľudí. V tejto dobe sa po celom svete začali objavovať nahrávacie štúdia s kvalitnými aparatúrami. V audio priemysle a špeciálne aj medzi zamestnancami Community sa začalo objavovať čoraz viac ľudí orientovaných skôr na hudobnícky priemysel. Community odpovedali na vývoj trhu a priniesli na trh CS sériu reproduktorov. Išlo o prenosné menšie reproduktory, vhodné pre účinkujúcich hudobníkov. Táto rada sa neskôr vyvinula na sériu CSX, ktorá sa úspešne predávala ďalších 15 rokov.
2000 - dnes
Po prelome milénií Community narástla na jedného z najsilenjších hráčov v audio priemysle. Zakladateľ Bruce o úspechu svojej firmy hovorí: "Myslím, že to čo nás vždy posúvalo dopredu, bolo, že sme sa držali svojich základných princípov. Našim cieľom vždy bolo ponúknuť niečo výnimočné, čo konkurencia nemala. Nesnažíme sa robiť všetko a pre všetkých ale držíme sa našich silných stránok a snažíme sa z nás dostať to najlepšie, čo v nás je."
Od roku 2019 sa Community stala produktovou radou americkej značky Biamp.
Community počas svojej existencie ozvučila tisícky priestorov od obrovských olympijských štadiónov až po maličké kostoly na predmestí. Portfólio tejto značky pozostáva z deviatich sérii reproduktorov a jednej série zosilňovačov. Špecializujú sa na štadióny a arény, dostihové dráhy, koncerty, kostoly, konferenčné sály, prednáškové miestnosti, kiná, divadlá, výrobné haly, múzeá a podobné priestory.
Pozrite si ukážku z niektorých ozvučených priestorov
Na obrázkoch sú zľava - Štadión Commonwelth, baseballový štadión Citzen Bank Park, Notre Dame štadión
Na obrázkoch sú zľava - jazdecká dráha Santa Anita Park, závodná dráha Michigan International Speeedway, basketbalový štadión Lee Arena - Washburn University.
Na obrázkoch sú zľava - múzeum veteránov v Oregone nazývané World of Speed Museum, Golden Gate katedrála, Kostol Svätého Nicholasa
Série reproduktorov Community
Community reproduktory sú rozdelené do 9 sérií: