Z praxe vieme, že ozvučenie do firemných priestorov sa montuje z viacerých dôvodov. Niekedy ide o vytvorenie "podmazu" - náladovej hudby v pozadí pre spríjemnenie pracoviska, či už pre zamestnancov alebo aj zákazníkov. Niekedy je potrebné zabezpečiť ozvučenie kôli možnosti vyhlasovania hlásení. Pomocou hlásení môžete zlepšiť logistiku pracoviska usmerňovaním pracovníkov, vyhlasovať aktuálne akcie pre zákazníkov alebo aj zlepšiť ochranu objektu vyhlásením požiaru.
Hudba na pracovisku určená zamestnancom, nemusí plniť iba úlohu hudobnej kulisy. Môže vytvárať aj funkčnú výhodu, ktorá môže zvyšovať efektívnosť vašej práce a vašich kolegov. Viac o tomto fenoméne nájdete v článku Hudba v práci na portáli Trend.sk.
V tomto článku Vám predstavíme niekoľko riešení pre firemné ozvučenie.
Ozvučenie kancelárie pre hudbu v pozadí zvyčajne riešime 100V systémom. Rovnaká hudba hrá do celého priestoru. Nie každý pracovník má hudbu v pozadí pri práci rád a preto sa na stenu montujú regulátory hlasitosti, pomocou ktorých si môže pracovník stiahnuť hlasitosť hudby až na nulu.
Ak je potrebné do kancelárskych priestorov hlásiť a kancelárske priestory sú veľké, je dobré ich rozdeliť na zóny (po firmách, po poschodiach, po oddeleniach a pod.). Hlásenie sa robí zónovo - navolí sa do ktorej zóny sa bude hlásiť a hlási sa iba tam, kde treba. Hlásenie prebehne aj v prípade, že je v tejto zóne stiahnutý regulátor hlasitosti.
Riešenie pre tento typ ozvučenia nájdete v našom konfigurátore -> Kancelárie a chodby
Pri ozvučení výrobnej haly alebo skladov je potrebné sa zamyslieť nad:
- Aká je úroveň hluku v danom priestore?
- Aká je hala vysoká a veľká?
- V ktorých miestach sa bežne pohybujú ľudia? Je potrebné ozvučiť celú halu?
- Ako sú rozložené regály / výrobné linky?
Všetky tieto faktory veľmi vplývajú na to ako nakoniec ozvučenie navrhneme. Pre ozvučenie menšej haly môžete nájsť inšpiráciu aj v našom konfigurátore. Ak máte zložitejší a väčší priestor, radšej nás kontaktujte. Vypočítame vám presný počet a najlepšie možné umiestnenie reproduktorov pre dosiahnutie dobrej zrozumiteľnosti ozvučenia.
Zo zasadačky sa vo firme stáva väčšinou hlavný spoločenský stretávací priestor, kde prebiehajú školenia, videokonferencie, obchodné rokovania, brainstormingy ale aj firemné oslavy a večierky. Preto aj technológia ozvučenia zasadačky môže byť veľmi rozmanitá. Ak chcete túto miestnosť využívať na všetky spomínané účely, technologické vybavenie musí byť na to pripravené. V našom portfóliu nájdete videokonferenčné kamery, mikrofóny pre rečníkov, na videokonferencie alebo aj karaoke večierky a v neposlednom rade konferenčné sety, ktoré sprostredkujú komunikáciu medzi technologickým vybavením zasadačky a vašim notebookom.
Vyskladáme vám vybavenie zasadačky presne podľa vašich požiadaviek. Kontaktujte nás.
S témou ozvučenia podnikov súvisia aj nasledujúce články
Huddle room (zasadačka, meeting room, konferenčná miestnosť) je menší pracovný priestor určený na stretnutie 4-6 osôb. Zvyčajne sa využíva na porady, prezentácie, plánovanie najbližších aktivít, brainstorming alebo videokonferencie. . Čítať ďalej>>
V tomto článku sa dozviete, čo všetko má vplyv na výber komponentov pri ozvučení prezentačných a školiacich miestností. Taktiež rozoberáme konkrétne riešenia, ktoré sú v praxi najčastejšie. Čítať ďalej>>
Celé Slovensko – 2013 – súčasnosť
Priestory niektorých pobočiek sú ozvučené štýlovými závesnými guľovými reproduktormi SL 20 spoločne so zosilňovačom CONCEPT1. Dodávka zariadení od Proelingu.
Bratislava – 2014
Vybavenie prevádzkovej budovy hlasovou signalizáciou požiaru (HSP). Použili sme nástennú ústredňu pre HSP - TU METCUBE a vyše 60 reproduktorov, ktoré vyhovujú norme EN54-24. Použité reproduktory ic audio: DL-E 06-130/T EN54 safe, DL 06-130/T EN54, WA 06-165/T EN54. Dodávka a montáž zabezpečil Proeling.
Bratislava - 2009 (Projekt - dodávka - montáž)
Požiarno-evakuačný rozhlas, EPS, poplachový systém narušenia, kamerový systém, vstupný systém, garážový systém, štruktúrovaná kabeláž, rozvody TV.
© 2024 Proeling s.r.o.