×

+ 421 2 62240918

proeling@proeling.sk

Košík0,00 €

Košík je prázdny
Celková suma

0,00 €

Zobraziť košík

UPX460 - 4-zónová rozhlasová ústredňa

Zosilňovače, 100V - mixážne
UPX 460 je 4-zónový multiroom zosilňovač. Pre všetkých 5 vstupov si navolíte, do ktorej zóny budete „hrať“.  4 monofónne zóny s výkonom 60 W každá. V prípade, že výkon zón je nedostatočný, je možné na každú zónu napojiť posilujúci zosilňovač.

Farba:

Množstvo:

Cena bez DPH:

Cena na vyžiadanie

Cena s DPH:

Cena na vyžiadanie

Informujte sa o termíne dodania

Značka: BST

Kategória: Zosilňovače, 100V - mixážne

Hmotnosť: 13.00 kg

4-zónový multiroom zosilňovač. Znamená to, že pri všetkých 5 vstupoch si navolíte (nasmerujete), do ktorej zóny bude „hrať“. Tým pádom v každej zóne (k dispozícii sú 4 monofónne zóny s výkonom 60 W každá) „hrá“ iný signál. To ocenia predovšetkým majitelia penziónov, reštaurácií a iných spoločenských priestorov, u ktorých sa žiada, aby každá zóna prenášala iný signál. Napr. v reštaurácii moderná hudba, na izbách klasika. V prípade, že výkon zón je nedostatočný, je možné na každú zónu napojiť posilujúci zosilňovač. S touto rozhlasovou ústredňou vlasne zmiešavate rôzne signály, ich výkonové zosilnenie a smerovanie. Zosilňovač je určený na montáž do 19" RACK-u.

 

Technické parametre:

Výkon RMS

4 x 60 W

Frekvenčná odozva

50 Hz - 18 kHz

Ekvalizér

+10 dB/-10 dB (mikrofón, linkový vstup)

Skreslenie THD

< 0,5%

Odstup signál/šum

> 70dB / Line, 65dB / Mic

Napájanie

220 V/50 Hz

Vstupy

3 mic/line konektorom XLR/jack 6,3mm

2 line konektorom Cinch

1 telefónny vstup Cinch

Rozmery V x Š x H132 x 484 x 440 mm (19"/3U)
Hmotnosť11 kg

Návod na obsluhu

Súvisiace produkty

Podobné produkty

© 2024 Proeling s.r.o.

@php function
Cookies Detaily
Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.